مصاحبه آرشیو خبر ها
پوگبا، پیاتسا، یوونتوس و خط دفاعی... الگری اینگونه فکر می کند.

پوگبا، پیاتسا، یوونتوس و خط دفاعی... الگری اینگونه فکر می کند.

الگری در مصاحبه با JTV به موضوعات مختلفی از جمله اهمیت خط دفاعی تیم ها و تعیین کننده بودن آن در قهرمانی، اهداف یووه، فروش پوگبا و همچنین پیاتسا پرداخته است:

 

هر چند در این فصل یک تیم عالی ساخته شده است و بازیکنان مهمی نیز به تیم اضافه شده اند اما اینها ضمانت قطعی به دنبال ندارد. امسال به سرعت باید خود را در مسیر قهرمانی قرار دهیم و باید بدانیم کسب اسکودتوی ششم، به کار و تلاش بسیار و آماده بودنمان بستگی دارد، زیرا در این راه رقبای بسیار سرسختی داریم.
آیا ما بهترین دفاع و بهترین گلزنان فصل گذشته را در اختیار داریم؟ بر روی کاغذ قطعا، اما مشکل اینجاست که مانند سایر تیم ها، در شروع کار، صفر امتیاز بیشتر نداریم! ما باید در تمامی رقابت ها بازی کنیم و تعداد پیروزی ها خود را به اندازه ای قابل اطمینانی برسانیم. یک چیز قطعی است: آمار می گوید یووه و بهترین تیم های اروپا، به طور میانگین 70 گل در هر فصل به ثمر می رسانند اما قهرمانی زمانی حاصل می شود که بهترین دفاع را داشته باشید.
من اعتقاد دارم که مسیر قهرمانی یووه از پنج سال پیش آغاز شده است. یووه باید در تمامی رقابت های پیش رو جنگنده ظاهر شود و همه تشنه ی به دست آوردن این اهداف باشند: تشنه برای بدست آوردن ششمین اسکودتوی متوالی که ما را افسانه ای خواهد کرد، و تشنه برای پیشرفت در مسیر لیگ قهرمانان و رسیدن به جام قهرمانی، جایی که در دو سال قبل، حضور در فینال را تجربه کرده ایم و مقابل بایرن در یک هشتم نهایی عالی ظاهر شدیم. و در نهایت تشنه برای قهرمانی در سوپر کاپ و کوپا ایتالیا...

 

پوگبا در سال 2012 از منچستریونایتد به صورت آزاد به یووه پیوست و در این تابستان با 105 میلیون یورو، که در شرایطی 5 میلیون یورو نیز به آن اضافه می شود، به تیم سابق خود بازگشت و رکورد نقل و انتقالات جهان را شکست. هر چند کمیسیون وکیل این بازیکن، رایولا هنوز مشخص نیست، اما به نظر می رسد او 20 تا 25 میلیون یورو را از این انتقال به چنگ آورد. در هر حال یوونتوس سود خود از این معامله را 72/6 میلیون یورو اعلام کرده است. آلگری در بخش دیگری از صحبت هایش، به این انتقال اشاره کرد:

 

معامله ی فوق العاده ای برای باشگاه بود. برای او آرزوی موفقیت دارم و ممکن است او را در لیگ قهرمانان مجددا ببینیم. او فصل های مهمی را پشت سر گذاشت، بسیار پیشرفت کرد و ممکن است در آینده نیز اینگونه باشد.

 

پیاتسا

 

بازیکن بسیار خوبی است و دیگران را شیفته ی خود می کند. البته از جنبه های مختلفی جای پیشرفت دارد. او خیلی سریع در دسترس قرار گرفت و من فکر می کنم هدیه ای آسمانی بود!

 

بازی روز شنبه مقابل اسپانیول

 

آزمون بسیار خوبی برای ما خواهد بود، همانطور که سایر بازی های تدارکاتی ما نیز خوب بودند. ما باید وضعیت خود را بهبود بخشیم. در هفته ای که گذشت به خوبی تمرین کرده ایم اما از روز دوشنبه (شروع هفته ی جدید اروپایی) ، ما می خواهیم به قهرمانی فکر کنیم و با این دید آغاز کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حمیدرضا شمس
حمیدرضا شمس«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: